dilluns, 16 de desembre del 2013

Activitats culturals infantils. Anem a veure titelles!


El passat dimecres 6 de novembre, vaig tindre l'oportunitat d'assistir a un espectacle de titelles a la biblioteca municipal Andreu Nin - Gòtic. Era un espectacle que oferien de forma gratuïta cap als infants de més de quatre anys. Jo vaig anar-hi amb els nens amb els quals faig de voluntària al Centre Obert Compartir - Associació Gabella.

L'espectacle s'anomenava "La Lutier Harmonia" on a través d'un petit conte treballaven els diferents instruments de totes les famílies. Els nens s'ho van passa d'allò més bé, ja que la majoria sabien de què estaven parlant perquè ja ho havien treballat a les seves respectives aules.


Crec que és molt important que les institucions públiques potenciïn aquest tipus d'esdeveniments, ja que així poden arribar a tots els públics, fins i tot amb els que tenen menys recursos, com els infants als quals jo vaig acompanyar en aquesta petita aventura.

Això és tot per ara, fins a la següent!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada