dimarts, 5 de novembre del 2013

Preparem la SPRE. Coneixem a les nostres padrines

El passat dilluns vam tindre el primer contacte amb la Setmana de Practica i Reflexió Educatives. Això va ser gràcies a que va tindre lloc la trobada entre les alumnes de primer i les seves padrines de tercer. Jo he tingut la gran sort de enlloc de tindre una en tinc tres: la Laura, la Mercè i la Sofia. Amb elles estaré els propers dimecres i dijous a la seva escola de pràctiques.

Com va anar la nostra trobada? Sincerament millor del que m'esperava. Em van presentar l'escola on elles estan fent el segon practicum, la EBM El Tramvia Blau. Per presentar-me l'escola em van fer aquest pòster que veieu en la fotografia i on apareix la informació més essencial per a conèixer l'escola. Per el que em van dir, es un lloc on crec que m'agradarà molt tindre el primer contacte amb els més petits ja que els infants més grans amb els que estaré tenen només 13 mesos!

Ja us explicaré com han anat aquests dos dies però de moment fan molt bona pinta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada