dijous, 2 de gener del 2014

Tot s'acaba...

Aquest ha estat un semestre inoblidable. El primer de tota la meva formació universitària. Diuen que els principis són durs i que desprès ja ve tot rodat, però jo no m'imagino millor manera d'haver començat. Cada dia tinc més clar que he pres la decisió correcta tant en la carrera, amb la facultat i sobretot a la professió a la qual vull dedicar tota la meva vida.

En tot aquest temps m'ha acompanyat aquest petit company de viatge que s'anomena blog on he penjat tant les activitats obligatòries realitzades per el mòdul de L'escola d'Educació Infantil, com aquelles que més m'han agradat de les altres matèries.

Espero que allò publicat hagi estat d'ajuda a més d'una persona en diverses ocasions o que ho pugui ser en un futur perquè aquesta professió no para!

Dono per ara aquest blog tancat però qui sap si d’aquí un temps el reobro o en faig un explicant les meves vivències a l'escola.

Fins sempre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada