dimecres, 30 d’octubre del 2013

Qui ets tu, Ainoa?

Un dels exercicis a realitzar a l'assignatura de COED era una redacció titulada Qui ets tu? En ella ens teniem que centrar en una persona de la classe i descriure qui era ella. En el meu cas vaig triar a l'Ainoa. És una de les persones amb les que millor em porto de la universitat, segurament perquè som molt iguals. Per fer aquest treball teníem que fer-ho en suport digital, una fotografia, i un text de 200 paraules parlant sobre aquella persona.

Personalment em va encantar l'experiència que vaig obtenir a través de fer aquest treball ja que vaig poder conèixer moltísimes coses més d'ella que segurament si no haguès fet el treball ni m'haurien passat per el cap. A continuació us deixo amb la foto que vaig triar per al treball.



Això és tot per avui, fins la pròxima!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada